این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

درباره ما

دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران و نمایندگان و عوامل فروش این شرکت در شهر های مختلف به عرضه کالاهای صنعتی با کیفیت جهانی به صنایع مختلف ایران از جمله صنایع فولاد سیمان و نفت و گاز می پردازد.
 
گستره مشتریان داخلی این محصولات علاوه بر صنایع ذکر شده شامل صنایع غذایی و دارویی و معدنی و غیره می گردد. این محصولات علاوه بر ایران به کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس نیز صادر می گردد.
 
محصولات شامل انواع گیربکس های صنعتی مارک YILMAZ در ابعاد مختلف، موتورهای الکتریکی، ترمز و کلاچ، کوپلینگ های هیدرولیکی وflexible می باشد.
 
به علاوه شرکت صنعت فن آور تهران با ارائه مشاوره های فنی مهندسی، ارائه مدارک تضمین کیفیت، تست و گواهینامه های فنی سعی در همراهی شایسته صنعت ایران دارد.
 
شرکت صنعت فن آور تهران فعالیت متمرکز خود در تهران را از سال ۱۳۶۳ آغاز کرد و به مرور زمان به توسعه آن پرداخت. این شرکت از سال ۱۳۸۲ به فعالیت های خود عمق بیشتری داده است و به صنایع بالا دستی نیز تا کنون خدماتی گران بها ارائه داده است.
 
 
 
تاریخچه
 
۱۳۳۲. تاسیس اولیه مجموعه توسط مرحوم حاج آقای بیوک منافی در تبریز.

۱۳۶۳. تاسیس دفتر تهران.
 
۱۳۸۲. بازنگری در اساسنامه و شکل گیری شرکت صنعت فن آور تهران با مدیریت مدرن.
 
۱۳۸۲ تا کنون... .
 
- تأمین گیربکس های صنعتی برای شرکت های استخراج و معدن و کاشی و سرامیک جهت استفاده در آسیاب ها و (rod mill ،ball mill و ...).
 
- تأمین گیربکس های صنعتی برای شرکت های تزریق پلاستیک و شرکت های اکسترودر ساز.
 
- تأمین گیربکس های Helical Bevel برای صنایع سیمان (مورد استفاده در Batching Plan)
 
- تأمین گیربکس های جرثقیل ( راهبرهای طولی ، عرضی و winch)
 
- تأمین ۲۳ دستگاه گیربکس صنعتی جهت پروژه احداث تونل توحید.
 
- تامین گیربکس های صنعتی مورد استفاده در صنایع ذوب روی و مس.
 
- تامین گیربکس های صنایع فولاد – پروژه اخیر شامل 26 دستگاه گیربکس صنعتی جهت فولاد بردسیر همراه با متعلقات شامل کوپلینگ های هیدرولیکی و flexible، ترمز، Back stop، شاسی.
 
 
 
خدمات
 
شرکت صنعت فن آور تهران با تجربه درخشان در تامین و تدارك محصولات صنعتی و برخورداری از تیم مهندسی - بازرگانی مجرب، توانایی ارائه خدمات گسترده به مشتریان خود در زمینه های مختلف را دارد.
 
تجربه و دیدگاه حرفه ای شرکت ضامن ارزیابی دقیق درخواست مشتریان و ارائه خدمات در خور به ایشان می باشد. بعلاوه کیفیت بالای محصولات شرکت و اعتماد صنایع به محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت صنعت فن آور تهران موجب شده است محصولات این شرکت در لیست خرید بسیاری از صنایع قرار گیرد .
 
از افتخارات شرکت بررسی دقیق درخواست ها، پاسخ به استعلامات در حداقل زمان ممکن، ارائه پیشنهادات فنی مناسب و در صورت ضرورت انجام جلسات متعدد جهت ارائه راهکار متناسب با الزامات پروژه می باشد.